Falkenberg

Åkte till Falkenberg i måndags. Min Hood.
Vart ångestfyllt först, men sen kändes det helt underbart! Alla mina älsklingar som jag har saknat så mycket!
Pappas födelsedag igår. Gravstenen har äntligen kommit upp. Så otroligt fin den är! Med pappas handstil.

Var på Gekås idag med.. 2000:- spenderade jag där. Imorgon blir det Halmstad, kanske hittar några skor där.. Vem vet.

Saknar mina Homies i Skägget! Det känns konsigt att inte träffa er varje dag som jag annars gör. Skönt att ni hör av er i alla fall! Saknar er!

Saknar dig Pelle!
Längtar till imorgon när du kommer hit! Älskar dig!

Anna.

Kommentarer
Postat av: Mulla

Har du skaffat dina bojjer än då eller??
Mohahaha

2007-10-24 @ 22:21:26
URL: http://camullas.blogg.se
Postat av: Anonym

LOVIN YOU PUSS

2007-10-26 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0