Vart tog snön vägen? + lite egna tankar

Fick iväg Pelle till jobbet i tid, tog på mig lite kläder, kollade ut genom fönstret och ser snö. Stoooora flingor av vitt guld från himlen! Kännde att dagen helt plötsligt skulle bli bra!
Gick på toa, kommer ut efter 5 minuter och ser att det inte snöar längre.. VA FAN?
Hur i helvete kan det bara sluta snöa så där? Helt plötsligt blev jag otroligt Depressiv och funderar på att gå till en doktor som får skriva ut lite piller... Undrar om han hade gjort det? Tror knappast det.

Vid mitt förra inlägg berättade jag ju om min hårfärgning.. Hade inte mitt hår varit så förbannat bångstyrigt hade det bivit bättre. Man ser ju att det är rött dock bara i hårfärstet.. Ser ut som om 2 extremt stora blodkärl har spruckit.. Haha. Ska blondera partierna innan jag färgar rött nästa gång vilket antagligen kommer bli i veckan. Det ser ju lite dumt ut nu.. Men jag tycker det blev rock! \,,,/
Klaga nu för helvete inte på bilden.. Blev ju väckt av Goggo så jag ser trött ut.. Ska lägga in en seriösare bild någon gång...


                                                                     



Jaha... Då sitter manhär igen då.. Har tagit lite mer bilder på mig och mitt "nya" hår.
Efter två mackor med makrill i tomatsås satte jag mig vid min älskade dator..
Eftersom jag inte hade så mycket att gör loggade jag in på min lunar.
Jag har kommit på att jag använder inte den så mycket, eller jo det gör jag ju, men inte till att skriva till folk.
Jag SNOKAR! Jag finner ett underligt nöje i att snoka runt på andras sidor och se vilka intriger som ligger mellan vilka och vem som kommer att få ett nummer i helgen av någon som dom bestämt IRL (in real life) träff med via lunar. Jag måste dock understryka att: när jag snokar gör jag det alltid så att man ser att jag har varit inne
Det är lika bra att vara öppen och ärlig..

Jag tycker att det är otroligt roligt! Man blir lite nostalgisk, åtminstonde jag, då jag lätt kan känna igen mig i en specifik 17-årings sätt att vara och uttrycka sig på lunar. Jag lovar dig lilla flickan. Det går över! Det är INTE Elin jag menar nu!

Älskar att internet är så öppet och att alla (nästan) är så naiva att dom lägger ut hela sina livs historier på nätet.
Jag menar nu lägger man ju ut filmer på HUR och NÄR man mördar folk. Är inte det underbart med så mycket frihet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Släng INTE i blondering! Det kommer att bli orange! Avfärgning möjligtvis.. eller, för ett stjärn-resultat FRISÖR!! :) Du kommer inte ångra dig o värt varje krona..pusspå örat!

2007-11-15 @ 20:06:05
URL: http://jen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0