Storstäda, (lite) snö och hårfärgning

Började veckan helt underbart genom att vara i Falkenberg.
Vi åkte runt i hela halland känns det som, jag och Pelle.
Vi var i Varberg och gick runt fästningen, det hade varit mysigare om det inte hade blåst så förbannat.
Vi gick längs stranden med hundarna (fick ju ännu en gång tillbaka Evo, vilket jag inte hoppas händer igen)
Sen bar det av hem till Lkpg igen.

Igår var det storstäd som gällde (vilket tyvärr inte syns idag) Eftersom Pelle jobbade fick jag själv göra allting.
Ja, jag tycker lite synd om mig själv. Vi var ju en sväng på Ikea i torsdags där jag köpte två hyllor som jag ville ha upp innan helgen och vill man ha någonting gjort får man göra det själv. Så Anna har helt sälv skruvat upp två hyllor på väggen, fy f*n vad jag är bra!

Var även inne en sväng på Rusta och fick tag på läckraste sänghimmlen någon har skådat! En svart med Rosa Dödskallar! Helt underbar!

Efter allt städandet tänkte jag att jag skulle tända lite lampor i min mörka lägenhet och går till fönstret i vardagsrummet och till min förtjusning ser jag STORA snö flingor som dalar ner från himlen (inte min sänghimmel då)
Jag blev helt lyrisk och som barn på nytt!
Vi åkte till Willy's för att köpa mat och det första jag gjorde när jag kom ut var att kolla upp mot snön och gapa, var ju tvungen att smaka på den första snön!

Sen blev det Barn Geni (ja, vi är inte så smarta här) och dricka med lite folk.
Roligt hade vi! :D

Jag tror Pernilla fick lite mycket att dricka då dagens kommentar är:
"Jag ka hem nu"
(Allt finns på film :P )

När jag vaknade imorse fanns det INGEN snö kvar på backen, dock lite på hustaken. 
Ledsen blev jag och ber till något att det ska komma mer!

Så färgar jag håret idag. Det blir rock med svart och rött! Hell Yeah!
Kanske lägger upp en bild om resultatet blir bra och blir det inte det kommer Anna inte vistas utomhus de närmaste veckorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0