Jobbat.

Jaha. Då har man tjänat ihop lite pengar till nyårsspriten då :P
Blev inringd i tisdags förra veckan och jobbade onsdag, torsdag och fredag. Känns skönt att göra någonting vettigt på dagarna. Ska jobba imorgon med, kanske blir så att jag får jobba mer nästa vecka, vilket inte gör mig någonting.

Imorgon blir det till att glida firmabil med min älsklings Mulla. Kommer bli förbannat roligt.

Falkenberg på Torsdag. Åsa och Daniel fyller ju 12 så jag ska ner och fira dom. Sen blir det GeKås, farfar och farmor och adventsstäda. Det är ju första advent om en vecka. Jag bli fullständigt galen på alla de människor som redan nu satt upp adventsljusstakar och diverse osmakliga advents prydnader. Det gör man INTE före 1:a advent! Jag skulle lätt kunna åka runt i hela sverige för att ta ner allt som är uppsatt innan.

Nä.. Undrar om man ska sätta sig i soffan en stund innan det är dags att gå och sova.

Jag saknar dig så det gör ont i hela kroppen!

Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0