Jobb, kyckling och tillökning.

Jag känner mig så patetisk idag att jag inte har en aning om vad jag ska skriva.. Men jag känner att jag måste skriva ändå.. För dom som kanske mot all förmodan skulle tycka att mitt liv är lite intressant ändå!

Jag har i alla fall fått jobb! Äntligen! Så den 25/6 börjar jag! Det ska bli roligt! Hoppas bara Rille får jobba på Kylis! Det är ju inte fel! Då får Evo leka med Diesel och Tibbe hela dagarna!

Vad har jag gjort sen jag skrev sist? Inte mycket.. Jo! Jag brände nästan ner köket idag! Jag skulle göra kyckling.. Men det gick inte så bra. Jag funderar på om det är något fel på min ugn.. Den är inte riktigt vettig!

Lilla Felicia kom till världen igår också! Har inte sett henne ännu, men jag kan slår vad om att hon är super söööt!

Nä usch.. Har ingen ork att fortsätta.. Känner heller ingen motivation..
Elin kommer om 45 minuter.. Då ska vi gå till Hundgården och kanske få träffa Evos bror! Det ska bli skoj!

Snart får vi tillökning i familjen! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0