Scared for life!

Då var det gjort.. Fick äntligen gjort min dödskalle på armen.. Så tjusig så med lite rosa och lila stjärnor.. Det svider mer än vad det har gjort på dom andra, men vill man vara fin får man lida pin heter det ju. Blev ju ett litet problem innan jag skulle sätta mig under nålen, men genom att dra i lite trådar så löste det sig.. :D

Idag har vi haft sol hela dagen.. Var borta med hunden i rastgården, men det var alldeles för varmt för den lilla så vi gick hem igen.. Ska gå tillbaka om en liten stund.. Känns så bra att dom har gjort rastgården, man träffar andra människor med samma intresse och kan prata. Då jag är en lite översocial person så behöver jag prata av mig så som hundarna springer av sig. Har faktiskt hänt att folk fått säga till mig att sluta prata, men det var ju i o f ett tag sedan nu.. Vilket är tur det! Nä.. Om man kanske ska ställa in disken i skåpen och sen ge sig iväg så hunden kommer ut.


Cervix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0