Lördag..

Jaha, då har det gått ännu en vecka då. Sitter, liksom förra veckan, ensam hemma med hunden. Har i.o.f en flaska vin som jag tänkte öppna lite senare. Sambon är ute i något garage och meckar med någons rally bil. Då jag inte är någon bilmänniska blev det till att stanna hemma. Det känns som om det står ganska still i mitt liv just nu. Har ju ingen här i närheten på ca 30mils radie som jag kan prata med. Nu börjar saknaden av alla där hemma göra sig påmind. Ska bli så skönt att åka hem till påsk. Ta långa promenader med mamma och bara vara. Kommer nog få lite separations ångest när jag väl ska åka hem.

Jag hoppas på att få träffa lilla Ella med när jag är hemma. Det var ju så längesedan. Hon har väl vuxit minst en meter. Haha. Vill ju ha en egen liten bebis. Jobbar ju på det, men utan några framsteg. Tyvärr..

Slav under televisionen som jag är får jag väl sätta mig i soffa och titta.

Kanske ta ett bloss först......

Cervix.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh babe du vet att du kommer få en bebis, men så länge kan du njuta av att bara ta hand om dig ;) Puss

2007-04-02 @ 00:34:08
URL: http://flamegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0