Blogg.

Jaha, Då har jag också hittat hit.. Började bli lite smått patetiskt med bloggen på lunar. Inget seriöst över det hela. Torsdag då. Dagen innan löning! Sitter och undrar på hur mycket jag fick i lön denna månaden.. Är ju inte så lätt att jobba inom Telemarketing när man inte alltid vet hur mycket lön man får.
Är nog dags att se sig omkring efter ett nytt jobb snart. Men men..
Är ju 5 års jubileum på Företaget imorgon. Vet inte om jag är så sugen på att gå, men vi får se. Kan hända att Sabina och Marie tar en sväng här förbi och plockar upp mig.

Jag ska i alla fall fira julafton på lördag! Jag och pojkvännen hade lite ont om pengar i julas så det blev aldrig av att vi gav varandra julklappar. Så han ska få en köttätande vöxt som han har pratat om sen november!
Får se vad han kan skrapa fram i fantasin till lilla mig.

Nä, nu blir det nog till att gå och lägga sig.. Det är ju en dag imorgon med. Hunden ska väl ut en sista gång i regnet.

Cervix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0