Vill, vill vill!

Jag vet vad jag vill, för en gångs skull! Och jag vet samtidigt att det hade blivit så jävla bra!
Bara av att tänka tanken gör mig alldeles varm i hela kroppen. Om det bara för en gångs skull fick bli precis så som Anna vill!

Jag vet att det kommer bli så mycket bättre än vad det var förut. Jag har en så stark känsla!
Det liksom spritter i hela kroppen.

Nu har jag bestämt mig och då ska det också bli av.
Jag vet att jag kommer få vänta, en vecka, en månad, ett halvår eller ett år. Det gör ingenting. För jag vet vad jag vill!

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! hur brukar du fira julafton? :)

2007-12-10 @ 22:53:32
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0