Ja, jag ska!

Tro det eller ej , jag sitter INTE hemma.. Jag är hos Mulla för en gång skull.. Skönt med lite miljöombyte.

Anledningen till att jag sitter hos Mulla är för att jag ska hjälpa henne att städa. Graflunds kommer ju imorgon och kollar till placet. Hoppas hon blir av med denna skit lägenheten snart.. Den är ju ful som stryk! :P

Har gjort 1.5 dagars jobb idag.. Känner mig mäkta stolt! Låg ju lite efter eftersom folk är sjuka, det är ju förkylningstider, så det får man ju räka med. Men Anna, Blixten, Andreasson klarade det med en klackspark och kommer nu få en bild på sig publicerad på jobbets hemsida under rubriken Årets duktigaste arbetare...... Nä och tur är väl det.

Shit vad här låter. Mullas tvättmaskin från 2000 f. kr har satt igång. Nu får jag nästan ont i huvudet. Jag förstår att mulla inte tvättar i den så ofta.. Snart kommer vräkningsordrarna ramla in i brevinkastet.

Känner att jag sitter och ordbajsar rätt mycket. Behöver nog ta igen gårdagens intetsägande blogg.

Kanske ska göra lite nytta och städa lite, jag har ju faktiskt lovat!

So long!

Dagens bild kommer lite senare.. Måste ju hem och fixa!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mulla

Faan så fint det blev hemma.. Nu vill ja inte byta lägenhet ju!! Buhu...

2007-12-19 @ 23:00:30
URL: http://camullas.blogg.se
Postat av: Anonym

sket de sej med dagens bild hahaha..puss /jen

2007-12-22 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0