Många tack och funderingar.

Tack min älskade Jen (nöjd nu?) för att du förgyllde mina dagar i Falkenberg! Din positivitet och underbara person är det underbaraste jag vet!

Tack Rille för att du hämtade mina kattungar när jag var borta! Överraskningar kan du!

Detta är INGET avskedsbrev, försöker bara få med det viktigaste, jag ska skriva så snabbt jag kan. Datorn håller på å lackar ur och stänger av sig själv med jämna mellanrum.

Mycket funderingar har det blivit sista tiden. Jag känner mig som en filosof från antikens grekland. Jag kan sitta i timmar och fundera på saker som inte är från denna värld. och när jag kommer tillbaka till verkligheten blir jag rädd för mig själv för vad jag har tänkt och hur länge jag varit "borta".

Och en speciell människa som ser mig för den jag är, känner dig inte så bra, men kontakten finns absolut! Du lyssnar när jag pratar och kommer med bra feedback! Det uppskattar jag otroligt! Våra stunder tillsammans uppskattas ska du veta! Tycker att du ska baka färdigt och komma hit! Behöver närhet och ett par öron som inte är mina!

Hade inte vädret varit så dåligt hade jag åkt ut till en sjö, lagt mig på en filt och vänta in natten. För att sen bara ligga i flera timmar och kolla på stjärnorna, fundera och hoppas på att du är där och ser mig och lyssnar på mig när jag pratar med dig. Du ska veta att när du försvann försvann en stor del av mitt hjärta! Jag längtar tills vi ses igen! Saknar och älskar dig Pappa!


Anna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

o imorgon kommer du igen..el..idag! haha virrig! puss /j

2007-09-15 @ 08:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0