Behöver dig!

Måste du åka? Tyskland ligger ju inte precis staden jämte! Mitt bollplank med världens största öron som orkar lyssna på mig! Söta är dom med! :D


Livet går upp och ner! Jag kände dig i fredags. Jag VET att det var du! Det går inte att beskriva, men känslan jag fick  gjorde mig lugn. Det är så otroligt skönt att veta att du finns med mig!

Min älskade hund är borta! Låter kanske lite dumt att skriva om honom nu, men han betydde så mycket! (Det är INTE Evo som gått bort) Zorro! Underbaraste Schäfern dock med konstigt humör. 9 år. Det är länge. Nu är du i himlen med Pappa. Ni är i skogen och vandrar och åker motorcykel. Jag lovar att han har köpt till en sidovagn för att du ska kunna åka med!


Pelle, min pryl, Åk inte!

Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0