Det närmar sig.

Imorgon går vi in i vecka 35, vilket med lite snabb huvudräkning betyder att det är 5 veckor kvar tills bebis beräknas vara här :)
Har varit och kollat på vagn i 2 dagar nu och hittat den jag vill ha. En Baby Travel Grizzly. Svart och vit och suuuuuuper fin och fyller alla de behov och krav vi har (4 hjul, styre och mjuklift är kraven). Den passade vår budget också, 2699:- kostar den. Måste iofs vänta tills skattepengarna rullar in på kontot men hon på Babyproffsen sa att den kanske inte är på extrapris då men högsta priset ligger på 2999:- och det bästa av allt är att det är en modell som alltid finns på lager så den behöver inte beställas :) Så nu får veckorna gärna rulla på så pengarna kommer in så jag kan köp vagnen så allt är klart tills bebis kommer.

Imorgon åker vi till Norrköping för att ta kort. Lina blev erbjuden på Glamlabb, tror jag det var, att ta kort och hon frågade om vi ville följa med. Det är ju inget köptvång så det ska bli riktigt kul. Det finns ju inga kort på mig och Micke tillsammans så det ska vi ta och sen ska Tira få vara med på massa kort också. Det jag längtar mest till är nog att bli sminkad eftersom jag tycker att det är fruktansvärt skönt att bli sminkad av någon annan :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Få hoppas att h•n inte väljer att titta ut tidigare bara.. :)
Grattis till graviditeten ;)

2013-05-03 @ 22:23:49
URL: http://www.onelife.webblogg.se
Postat av: Anna

Haha, ja dom är ju inte kända för att planera direkt de små liven ;) Tack :)

2013-05-03 @ 22:25:06
Postat av: sundarii

Åh, måste verkligen få se bilderna sen!!!!! :-D

2013-05-04 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0