♥ Dag 19. Detta ångrar jag.

Min filosofi är att man inte ska ångra någonting man gjort, utan ångra saker du inte gjort.
Det jag ångrar mest av allt, och som jag aldrig kommer kunna ändra på, är att jag inte var med när pappa tog sitt sista andetag, sista gången hans hjärta slog. Att jag inte var där och kunde förklara för honom hur mycket jag verkligen älskar honom och få honom och känna det ända tills det var över ångrar jag.
Jag tänker mycket på det, hur hade det varit om jag hade varit med. Hade det känts bättre då? Hade saknaden varit lika stor? Hade hela situationen varit annorlunda? Det gör så ont i mig att jag inte kunde vara med och ta farväl av honom när han fanns och välkomnade mig. Idag är en sakna pappa dag, snart är det jul och det älskade han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0