Annas Julkalender

Lucka nummer 8.

Jag har en tendens att göra otroligt pinsama saker i sänghalmen, utan att tänka på det.
För några sommrar sedan skulle jag och en kille ha sex för första gången. Jag tyckte han var så otroligt snygg, och jag var så nervös. Vi ligger i sängen och båda vet ju vad det är som kommer hända. När man ligger sådär i sängen så är ju inte täcker helt slätt, utan det är lite "bucklor" lite här och var. Medans han ger mig lite pikar om att han faktiskt är ganska hård nu och att hans kuk är ganska stor blir jag mer och mer nervös. Jag var ju nyfiken på att ta reda på hur stor den faktiskt var så jag ser en "buckla" som är lite högre än alla andra och slår till med handflatan och säger "Vadå, är det här din kuk då eller?" och när jag slår så åker inte täcket ner utan jag har slagit rätt på hans olla.
Jag känner i hela ansiktet hur jag skäms och försöker skratta bort det men han tyckte väl inte att det var lika kul..

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska vi tälta? ;)

2010-12-10 @ 02:13:46
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0