Annas Julkalender.

5 december 2010
Jag har otroligt svårt att göra vissa intima saker inför folk, det tar i alla fall otroligt lång tid innan jag gör det.
Som det med att gå på toaletten när någon är inom sånt avstånd att de kan höra eller fisa inför någon. Det tar tid för mig. I alla fall, när jag och Rille hade varit tillsammans i lite mindre än 6 månader var vi på en fotbollscup som Malin spelade. I pausen gick vi ut för att röka och började jämföra muskler. Ni som träffat både mig och Rille vet att kroppsligt är vi varandras motsatser, han är smal och jag är mullig. Vi stod utanför och spände oss för varandra för att se vem som hade mest muskler. Mina armar har lite muskler men magmusklerna är vilande och ska inte väckas i onödan. Han spänner sina magmuskler och jag försöker spänna mina och just när jag tar i som mest släpper jag en sån brakare så han stannar upp, blir helt tyst och bara tittar på mig. Mitt ansikte förvandlas till en tomat tills jag försöker bryta pinsamheten med att skratta och fjanta mig. Det var första gången jag fes inför honom.

Kommentarer
Postat av: Sundarii

Men guuuuuuuuuu. Jag som inte ens har fisit så att Zam har hört det :S

2010-12-07 @ 07:35:59
Postat av: Mulla

I LOVE YOUR JULKALENDER!!!

jag ska med göra en.. fast då får jag börja från idag eller så får jag ta dom första dagarna idag..hihi

2010-12-07 @ 15:27:02
Postat av: Sra

2010-12-08 @ 17:35:26
Postat av: Sara

Error iphone ovanför "För dom som undrade ;)"

Anna, söta lilla Anna, jag förstår inte vad det är med dig och fisar+Killar ? Kan fortfarande skratta så att tårarna kommer över saker du har berättat..

Du är väl för underbar :)

2010-12-08 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0