Annas Julkalender



3 December 2010
Många av mina pinsamheter hände med ett av mina Ex, så även dagens pisamhet.
Man kan tycka att lägenheter ska ha ganska ljudisolerade väggar, det tycker i alla fall jag.
Mitt Ex dåvarande granne hade fest en lördagskväll så min pojkvän gick dit. Dom hade samtalat en stund när samtalsämnet ledde in på hur dåligt ljudisolerad deras lägenheter var. Grannen kunde ordagrant och väldigt målande förklara för sällskapet som fanns i hans lägenhet vid tillfället hur jag lät när jag hade sex. Tydligen väldigt högljutt. Detta fick jag förklarat för mig dagen efter och varje gång jag mötte grannen i trappuppgången sen fick jag en liten blinkning, ett smil och ett litet stönande ljud från honom.

Kommentarer
Postat av: Filip

Hah klockrent ju :D

2010-12-08 @ 22:52:42
URL: http://klintone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0