Annas Julkalender.

Lucka nummer 11
(något barnförbjudet)

2007 när jag var tillsammans med P, hände en otroligt pinsam sak.
Vi hade sex med kondom, vilket är väldigt ovanligt för mig, när det roliga var över gick han ut i badrummet där jag hör honom säga: Oj då. Det är ingenting man vill höra när man precis har haft sex, så jag frågar vad det är som har hänt. Jag trodde det var strängen som hade gått av eller någonting. Han kommer in i sovrummet och säger: "Toppen på kondomen är borta" och jag känner hur paniken börjar sprida sig i min kropp. "Va fan, är den kvar i mig då!?". Jag började tänka på det otroligt jobbiga samtalet till en gynekolog dagen efter: "Hej, Anna heter jag och jag har toppen av en kondom kvar i mig, för den gick sönder när jag hade sex igår." Jag skrek i panik på P att han var tvungen att försöka ta ut den och han börjar nästan gräva med fingrarna som när man rensar ett avlopp, det kändes så i alla fall.
Efter 15 minuter har han inte fått tag på den och jag säger att jag ringer till sjukan imorgon så får dom ta ut den.
Han går tillbaka in på toaletten men kommer tillbaka efter någon minut med pek- och långfingret upp i luften med ett leende på läpparna. "Jag har hittat den, den sitter här". Med en lättnades suck andades jag ut. Skönt att den kom till rätta.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Hahahaha! Anna, jag döööööööööööööör!

Men fy fan vilken jobbig situation sen då :S

Jag har en kompis vars hela kondomen var inne i henne ^^

2010-12-11 @ 22:38:19
Postat av: Camilla

Hahahahaha!

2010-12-14 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0