Vad är det som är fel?

Sitter hemma. Har fått upp värmen i elementen så nu behöver jag inte ha 2 täcken och en filt när jag ska sova sen.
Tira är ganska dålig i magen.
Hon var riktigt konstig innan. Hon har skakat under hela kvällen nu, även om jag har satt mig jämte henne och försökt lugna henne slutade hon inte skaka. Gick ut med henne för 3 timmar sedan då gjorde hon det hon skulle. För ca en timma sedan märker jag att hon har skitit ner sig. Det bara rinner ur henne, min stackars lilla tjej. Hon såg så skamsen ut. Samtidigt som hon sket stapplade hon sig mot dörren för att visa att hon ville gå ut. Stackars liten.
Men hon är inte torr om nosen utan den är dom den ska vara, nu är hon som hon brukar vara men hon skakar lite fortfarande. Jag vet inte om hon har blivit konstig i magen efter allt mitt städ och omöblering. Det är ju allmänt känt att Tira inte är så glad i dammsugaren.

Fick för mig att leta efter en låt på youtube som jag inte har hört på länge. Tycker den är riktigt gullig.
Har inte sett serien, Kniven i Hjärtat, men tycker den är riktigt söt. Låten alltså.


Kommentarer
Postat av: Lina

lilla gumman då.. Du får krama och pussa henne från mig.. :)



Till Tira: Akta så att dammsugaren inte äter upp dig.. :)

2009-10-05 @ 18:22:20
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0