Solstråle!

Här sitter jag i en stökig lägenhet. Har städat badrummet så det är kliniskt rent, har diskat och plockat lite i köket. Nu tar jag mig en paus och en kopp té och kollar på Ghost Whisperer (jävla Mulla). Ska fortsätta med köket och hallen efter min paus. Sen blir det röjning av både vardagsrum och garderob. Känner att jag har alldeles för mycket grejer som ligger och skräpar som jag inte använder. Så det blir till att slänga. Har redan 3 soppåsar redo att slängas. Jag vet att jag är lite slarvig men när jag väl lägger den sidan till så blir det fint som tusan!

Har hittat en ny favorit låt. Ett tag var det ju Time med Nomy, Grrr han är HET!
Nu är det Secondhand Serenade's It's not over. Den finns inte på Spotify men på you tube. Bad Mulla skicka över den men det funkade inte riktigt. Så det blir till att lyssna på Youtube.

Damned it's Good!

 

Imorgon kommer Malin och Tisse. Ska bli kul att umgås med Malin hela helgen. Fast jag ska ju jobba på Söndag men hon ligger väl och sover då. Jobbar ju mellan 7 - 11.30. Anna, som jag ska vikariera för, är väl trött och vill ha lite sovmorgon. Kanske blir en blöt lördag för henne.

 

Ang. rubriken: Jag mår så FÖRBANNAT BRA idag!


Kommentarer
Postat av: mulla

haha.. alla min favoritlåtar blir dina med... goood

2009-10-22 @ 22:25:22
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0