Jag ÄLSKAR min toalett!

Nu har jag mitt snakebite igen! Så jävla skönt!

Idag jobbade jag jag 10 timmar. Fy fan, fick följa med en gubbe till sjukhuset i Linköping. Vi kom vid 2 tiden och vid 3 tiden var vi klara. Ringde till färdtjänst och fick en taxi. Kl 16.45 skulle den komma. Så jag fick sitta i en väntsal med en gubbe i nästan 2 timmar. Det var inte det roligaste jag har gjort men tiden gick ganska fort och jag kom hem i alla fall..

Nu till rubriken!
Jag satt och kollade på Paris Hilton's My new BFF och vart akut skitnödig men ville se vem som åkte ut. Då slog det mig att jag kan ju faktiskt sitta med toadörren öppen och kolla på det samtidigt som jag gör mina behov. Det var riktigt nice kan jag lova.

Jag tror jag har hittat min stil. Jag är 22 år och har inte någon egen stil än. Det är ganska illa. Nu har jag i alla fall hittat musik och kläder som jag tycker om. Psychobilly. Psychobilly är en musikstil som vanligtvis beskrivs som en blandning mellan 1970-talets brittiska punkrock och 1950-talets amerikanska rockabilly.
Riktigt skön musik faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Carrn

Åh, nån mer än jag som lyssnar på dom:) Riktigt bra grejer:) PÖSS!!

2009-07-29 @ 11:10:49
Postat av: Tom

Glöm inte bort

Nekromantix, Creepshow och Zombie ghost train ;-)

2009-07-29 @ 19:44:44
Postat av: Tom

Cp blogg.

Hur som helst, Jag postade tidigare.. Glöm inte Nekromantix, Creepshow och Zombie ghost train!

2009-07-29 @ 19:47:11
Postat av: Tom

Argh! Nu vart det dubbla inlägg ändå. Ingen som kan koda en blogg korrekt. FIFAN!

2009-07-29 @ 19:47:57
Postat av: sundarii

Blogg.se, deras server är riktigt cp, så det är bara så att Anna raderar de dubbla kommentarerna så blir det stilfullt igen :)



2009-07-30 @ 07:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0