Trotsiga

Är hemkommen för en timma sedan. Var återigen ute i Borensberg och jag fick sålt en. Bättre än ingenting.

När jag kom innanför dörren kom båda hundarna springandes och hoppandes, riktigt glada. Jag försöker undvika dom tills dom har lugnat sig men när jag inte bryr mig om dom hoppar dom bara mer.
Nu har jag slängt i mig lite mat och tänkte snart börja röja undan mina julsaker, vill ta det lite lugnt först. Hundarna springer runt som två idioter och jagar katterna, hittade en skål på golvet som var trasig, tack för den, och dom lyssnar inte alls när jag säger till dom. Har lite dåligt samvete för att jag inte är hemma på dagarna och är ute med dom men dom kommer ju ut med Klint och Lina, får mat och vatten och kan busa hur mycket de vill på dagarna. Till helgen ska vi ut i skogen har jag bestämt. Tira var ju ute massa i skogen förra helgen så nu ska minsann Evo få springa mycket han också.

Nu ska jag ta tag i alla julsaker sen ska jag slänga mig i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0