Zahara öknen...

Jag har en öken hemma. Zahara öknen. Och då menar jag inte med att det är varmt utan det är grus på hela golvet.
Tira, Evo och Heike har lekt, först 30 minuter på åkern och sen en timma i hundgården.
Sen gick vi hem till mig. Tänkte att jag skulle duscha av hundarna men ville inte vara otrevlig och göra det när jag har folk hemma, så det fick vänta. Kollade på film medans hundarna lekte lite till och sen la dom sig och sov. Såg att golvet var allt annat än rent men tänkte att jag tar upp det sen. När Heike och Tom åkte hem tog jag fram sopborsten, ville inte dra igång damsugaren kl 1 en söndag natt. 2 skyfflar med sand fick jag ihop. Men så länge hundarna har roligt så gör det inte så mycket att det blir stökigt. Då har jag någonting att göra i morgon i alla fall.

Köpte ju värmeljus med doft av äpple och kanel idag. Dom ska jag elda imorgon och ha mys med mina hundar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0