Väldigt ofta.

Oj vad det helt plötsligt sprudlar av bloggenergi i mig, eller så är det bara så att jag skriver när jag har tråkigt ;)

Idag är det söndag, slappsöndag. Har inte varit på topp under helgen, mått illa och varit fruktansvärt trött men jag kan tänka mig att det hör till. Igår var det så fruktansvärt äckligt varmt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen och bara längtade efter regn. Dagens väder passar mig ypperligt. Grått, regnigt men ändå med en behaglig värme. Visst, solen går också an men inte när det är så varmt att man bara vill krypa ur skinnet och lägga sig i frysen. Har legat i sängen större delen av eftermiddagen, vilket har varit väldigt skönt och är numera en rutin i mina dagar. Micke åkte till centrum för att handla snus och kom hem med massa god frukost och mitt efterlängtade godis! Åh vad jag har varit godissugen i flera dagar, eller veckor, och idag så överraskade han mig med en skål med godis. Tror han älskar mig (eller så är han bara trött på mitt tjat och mitt humör), vilket som så blev jag väldigt glad. Hoppas givetvis det är för att han älskar mig :) Ikväll blir det VM final i hockey för hela slanten. Vi håller tummar och tår för att Sverige tar hem detta och slår ett 27 år gammalt rekord. 1986 var det senast ett värdland tog hem segern och det är ju lite prestige att förnya det. Funderar på om man ska till att laga lite mat.. När jag väl blir hungrig orkar jag inte laga mat, då blir jag förstelnad och soff-/ sängliggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0