Underbara vänner!

Jag har, efter mycket tänkande, kommit fram till att jag ju äldre jag blir är bättre på att välja vilka människor som gör gott i mitt liv och inte bara vara vänner med folk för att jag känner att jag måste som man gjorde när man var yngre. Jag har inte många vänner men de vänner jag har är speciella på sitt sätt och jag vet att jag kan lita på dom till 100%. Jag har alla olika sorters vänner och jag väljer själv vilka jag vill omge mig med. Jag har de jag har daglig kontakt med och som jag träffar ofta. Jag har de som jag träffar och pratar med ibland, men som är precis lika viktiga, och vi vet precis var vi har varandra. Jag har vänner som för inte alltför längesedan var någon slags ytligt bekant men som växer på mig mer och mer som jag känner att jag vill ha i mitt liv. Alla mina vänner är som sagt underbara och jag uppskattar ALLA precis lika mycket, hur mycket eller lite vi än pratar med varandra så vet jag att alla finns där för mig när det behövs precis som jag finns där för dom när det behövs, och det känns väldigt tryggt. Ni är betydelsefulla allihopa <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Im happy to have you in my Life <3

2013-05-28 @ 21:58:25
URL: http://www.dumboelin.blogg.se
Postat av: sundarii

Hoppas att jag inkluderar in där :-)

Anna, tack för gårdagen på instagram! Superkul verkligen och jag har faktiskt lite träningsvärk i magen idag.

2013-05-29 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0