Födelsedagskalas!

Idag blir det en sväng till Sjögestad för att fira Ronja som fyller 9 år på måndag, 9 år!! Herregud. Hon var en liten skit på 4 när jag träffade henne första gången, och då var jag hennes största idol ;)

Efter duschen stod jag för att välja vilka kläder jag ska ha på mig idag, känns lite sådär att gå i mina utslitna mysbyxor som jag praktiskt taget har bott i de senaste veckorna. Leggings funkar ju för alla jeans är för små, förutom mina baggyjeans. So leggings it is. Drar ut lådan med linnen, plockar fram några och upptäcker att även de är försmå. Förvandlas lite snabbt till ett frågetecken och undrar hur fan detta ska gå, ska jag börja använda Mickes t-shirtar? Hittar ett linne som går en bit ner på låren och sen ett linne som går precis under magen, fin fint, så får det bli. Ska åka om en timma och är ganska säker på att jag kommer byta kläder innan jag åker :p

För er som inte har förstått det kommer det en ny varelse in i klanen Andreasson/Forsman i Juni och vi längtar! Går in i vecka 26 idag och det är helt sjukt vad fort tiden går, 14 veckor kvar! Gah!!


Kommentarer
Postat av: sundarii

Du var så fin i lördags :)

2013-03-04 @ 17:19:37
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack fina Sandra! Du är alltid fin! Blev lite orolig för dig i lördags dock, du verkade så nere och frånvarande :(

2013-03-05 @ 11:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0