Juni!!

Äntligen är vi inne i Juni! Solen är framme och den har värmen med sig. Det är grönt överallt och det är bara 11 dagar kvar tills bebis är beräknad att komma till oss, du är SÅ efterlängtad! Håller tummarna på att den kanske vill ploppa ut i alla fall några dagar tidigare, denna veckan hade passat mig utmärkt för nu är ju allting redo och på plats. Vagn som underbara Lina och Jens köpte till oss! Babyskydd (bilbarnstol) som vi fått av älskade Mulla! Allt står bara och väntar. Väskan är packad till bebis, får ta tag i min någon dag snarast. Nu kom maten så nu blir att svulla!


Kommentarer
Postat av: Elin

Väntan är alltid förgäves :)

2013-06-04 @ 23:44:25
URL: http://Dumboelin.blogg.se
Postat av: sundarii

Anna! Packa din väska NU! :-D
Det är vanligt att man glömt att packa när det väl är dags att åka till BB. Tro mig för jag lyckades glömma 2 ggr.

2013-06-05 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0