Men faen då!

Jävla skit telefon. Efter en mycket trevlig 23-årsdags firande hos Elin var vi en sväng på Harrys och åt mat och fan vad gott det var! vet dock inte om det var värt 200 riksdaler. vid halv 11 började jag bli trött och folket började strömma in och jag ville inte stanna kvar och få blickar och kommentarer om magen så jag bestämde mig för att åka hem. Glömde ju givetvis nycklarna hemma innan jag åkte också men tänkte att det är lugnt för Micke är ju hemma. Säger hej då till tjejerna och går till bussen. Hade 15% batteri, ringer till Micke vars telefon inte kan ta emot samtal! Ska ringa igen och ser att batteriet helt plötsligt har sjunkit till 1% och poff så är den död.. Kul. Hur i helvete ska jag komma in?! Funderar över hur jag ska göra när jag sitter på bussen och hoppas på att porten inte ska vara riktigt stängd för ibland låser den sig inte när man stänger. Upptäcker när jag kommit av bussen och fram till porten att den turen har jag inte ikväll. Fuck. Går till baksidan och ser att balkongdörren är öppen. Börjar ropa på Tira (eftersom Micke har hörlurar på sig) så kanske hon kan fånga hans uppmärksamhet, vilket hon fick så han kom ner och öppnade. Men det var långa och ångestfyllda 10 min jag stod och väntade. Tankarna rullade i form av "Hur fan ska jag komma in?" "Måste jag sova ute nu?" "Sandra har min extra-nyckel, kan gå dit och hämta den. Men jag vet ju inte var hon bor och kan inte ringa heller!" "Får gå via grannen, om dom är vakna (vilket de antagligen inte var eftersom hela deras lägenhet var släckt)" Hädanefter ska jag ALLTID ha mycket batteri i mobilen och ALDRIG mer glömma nycklarna! Tur att Tira älskar sin mamma och hör mig på långt håll :)


Kommentarer
Postat av: sundarii

Söta Anna, jag hade kommit och mött upp dig så du skulle fått nyckeln. :-) Tur att Tira finns <3

2013-04-07 @ 08:03:40
Postat av: Elin

Tack för att du va med och gjorde min dag/kväll underbar <3 =)

2013-04-09 @ 22:21:55
URL: http://www.dumboelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0