Inte bra alls..

Idag är ingen bra dag. Humöret är åt alla håll men jag tjuter mer än jag skrattar, vet ju vad det beror på men det är jobbigt. Kollade på ett program om udda djurvänner. En blind häst hade en get som bästa vän. Geten gick före hästen och bräkte för att visa vägen till deras speciella betställe, hur gulligt är inte det? Efter 16 år som vänner dog hästen, då brast det för mig. Tjöt som ett litet barn och Micke tyckte jag var jätte gullig men jag tyckte bara jag var grotesk. En annan sak jag tjutit för idag är för att jag är så fruktansvärt söt- och saltsugen så jag tror jag avlider. VILL HA GODIS!! Hade jag haft pengar hade jag gått och köpt godis för längesedan men nu har jag inte det. Har inte köpt godis på hur länge som helst (inte sedan studiebidraget kom i februari, och det är väldigt lång tid!) Så nu sitter jag hör och försöker ha tankesamtal med mina vänner för att se om det funkar om dom snart dyker upp utanför mon dörr med en påse godis. Hoppas the force is with me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0