Äntligen!

Har varit ledig idag, skönt som fan. Har tvättat, diskat och städat lite. Besiktigat bilen som gick igenom med en bra att veta. Har ÄNTLIGEN målat klart spjälsängen! Nu slipper jag ha det som ett ok över axlarna. Så det är bara madrassen kvar att köpa sen är bebis välkommen :)

Dagens väder har varit ganska mysigt tycker jag, fram tills det vart mörkt och kallt och vips så var våren och sommaren överhoppad och vi gick raskt till hösten. Har sagt hela vintern att det är bättre med snö än regn men idag ville jag verkligen ha regn, det är ju ett gott tecken på att det faktiskt blir varmare i landet och varmare väder betyder att det snart är sommar! Jippie!

Imorgon kör vi näst sista dagen på praktiken och på söndag sista. Nästa vecka ska jag vila heeeeela veckan och bara ta det lugnt innan det är dags att ta tag i de 2 sista kurserna innan jag är färdigutbildad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0