Ångest!

Nu är det mycket som händer, eller i alla fall verkligheten som kommer ikapp. Har snart avslutat min sista praktikperiod innan jag är färdigutbildad. Ska bara vara där lördag och söndag och sen är det slut. Känns inte bra alls. Trivs otroligt bra på Urologen och skulle mer än gärna jobba där. Har fått en bra relation med alla som jobbar där och det är inte annat än att hjärtat känns tungt när jag tänker på att det är slut på söndag kl 15. Kommer sakna alla som jobbar där. På måndag drar studierna igång igen. Har bara 2 kurser kvar och ska försöka slå ihop dom på något sätt så jag inte behöver stressa innan det är dags att "kläcka ägg". Är ju beräknad en vecka efter jag ska ta examen men man vet ju aldrig, den kanske vill ut tidigare. Sen är det lite ångest över att jag går in i vecka 32 på lördag men ändå inte har köpt allt som behöver köpas. Skulle verkligen vilja bunkra upp med blöjor och såna saker och köpa en barnvagn och bilbarnstol. Bilbarnstolen ska vi försöka ta oss råd till nu i april men vagnen får vänta tills jag får tillbaka på skatten, så vi kan köpa en riktigt bra vagn som håller länge. Sen måste jag ta tummen ur och måla klart spjälsängen, så den är färdigtorkad och inte luktar när bebis ska sova där i. Tänkte packa lite BB-väska och skötväskan lite smått med för man vet ju aldrig, det är 8 veckor kvar men det kan ju dra igång tidigare och då är det bäst att ha det klart.

Nu ska jag hänga tvätt och sen duscha av mig lite av alla tankar som yr runt.


Kommentarer
Postat av: sassasnewlife.blogg.se

Aaaaandas luuugnt! Det reder sig!

2013-04-11 @ 21:43:42
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0