Morgonstund har guld i mun...

... Eller inte.
Kan verkligen inte sova, fast jag verkligen skulle behöva. Värmen tar död på mig och all fågelsång gör mig galen. Micke ligger och sover så sött. Han har hunnit med att både prata och sjunga i sömnen, ibland skulle jag vilja krypa in i hans hjärna på natten för att få se vad han drömmer eftersom han pratar i sömnen väldigt ofta.
Idag blir det en tripp till Falkenberg och min älskade familj över helgen, en av anledningarna till att jag inte kan men borde sova. Ska bli riktigt kul att komma ner. Fasters älskling ska vara hos sin pappa i helgen och då får jag ju träffa henne också. Känns som att jag inte har träffat henne på flera år, fast det är 2 månader. Hon blir bara större, sötare och smartare för varje gång jag träffar henne. Ska ta en sväng förbi Ullared också men det blir sparsamt med inköpen för min del tyvärr.
Näe, om man ska krypa tillbaka i soffan en timma till och försöka sova?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0