Äntligen lite ledig!

Har jobbat som ett as denna veckan. Dubbelpass och långa pass, så nu är jag rätt slut i huvudet och det ska bli otroligt skönt att vara ledig i 2 dagar! Ledigheten ska tillbringas hemma då jag måste tvätta och städa. Har varit ganska bortskämd med tvättmaskin hemma så det tog lite tid innan jag bokade tvättstugan men snart kommer förhoppningsvis mig tvättmaskin och landar i badrummet :) Ska göra klart i resten av lägenheten och bära ner till förrådet också så systeryster kan komma nästa vecka och göra klart sitt krypin.

Hade lite pysselkväll med Lina och Sandra. Målade med silverfärg på vanliga svarta Ikearamar, då varken jag eller Lina har speciellt bra fantasi så fick Sandra stå för fantasifullheten. Blev otroligt bra och kvällen kommer göras om då det ska upp 25 tavlor till och även de ramarna ska målas på :) Så när de nya tapeterna och hela fotoväggen är klart så kommer jag trivas som fisken i vattnet!

Har tagit mitt arsle ut till Vikingstad för att hälsa på bästa Bebis och hans föräldrar. Tira och Daysie har lekt lite och nu ligger de utslagna som två fiskar på land, dock utan ryckningarna. Karlarna spelar NHL, små barn roar sig lätt ;)

Ska bli skönt att krypa ner jämte min fina inatt och sova jämte honom heeeeela natten lång!

Önskar så!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ta för en fantastiskt underbar dag/kväll de var så kul att jag längtar såååååååååååå till nästa gång. Å längtar massor till Ullared så jag kan kolla om dom har ramar så jag kan börja fixa här hemma. :D

Då blir de massa pyssel dagar här med. :) om någon vill komma alltså. ;)

Längtar inte bara till

Ullared utan till hela våran resa så att bara VI kan få våran egen tid tillsammans sitta på stranden å titta på solnedgången kan de bli mer romantiskt. ;) hihi <3

2012-05-12 @ 23:16:44
URL: http:// [email protected]
Postat av: sundarii

Säkert att ni två inte är smyggifta? ;)

2012-05-18 @ 09:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0