Jaha?

Någonting märkligt men samtidigt lustigt hände inatt. Jag och Micke hade gått och lagt oss och skulle ha lite mys, så som vuxna har ibland. Jag tycker att sängen har låtit lite konstigt sedan jag flyttade till Skägget men inte tänkt speciellt mycket på det, fram tills inatt. Mitt i myset säger sängen pang och huvuddelen åker ner i golvet. Micke och jag ligger i en inte alltför skön ställning och blir helt tysta och bara tittar på varandra. Jag tar mig ner på golvet och upptäcker att stången som sitter i mitten av sängen och som ska hålla upp madrassen har lossnat från gaveln och var är 2 stora revor efter där skruvarna har suttit. Klockan var över 1 och ni kan ju tänka vad grannarna tänkte när dom hörde smällen, för den lät riktigt högt. Det var bara för oss att dra bort madrass och allt och börja skruva, på Ikea sängar finns det oftast 2 nivåer där madrassen kan ligga så vi fick skruva upp alla delar en nivå. Så nu är sängen mycket högre än den var förut och detta kan läggas i högen med pinsamma stunder i mitt liv, jag har numera en sönderknullad säng i mitt CV.


Kommentarer
Postat av: sundarii

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! HUUU, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. HAHAHAHAHAHAHA.



Tack fina Anna som fick mig skratta. :)

2012-06-10 @ 14:34:57
Postat av: Elin

Lyckat hahahahahahahaha. =P

2012-06-10 @ 17:27:38
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha era stackare. Skruvade du sängen med naken stjärt rakt upp i luften då? haha

2012-06-11 @ 11:22:00
Postat av: Anna

Näe, jag tog på mig trosor ;)

2012-06-11 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0