Inte för att skryta men...

Känns så skönt att kunna blogga när jag vill när andra inte kommer in på deras. Jag som är sån extrem superbloggare med 5-6 inlägg/dag.... Yeah right. Lider med dig Sandra och förstår frustrationen över att inte kunna använda någonting som betyder mycket för dig och för alla dina läsare. Ska erkännas att jag har blivit tokig eftersom jag inte kunnat få min dagliga sundariidos på evigheter. Kom igen nu blogg.se!! Se till att Sandra kommer åt sin blogg! För mänsklighetens skull! Hennes tankar och ord skulle kunna rädda världen. True story. Skulle Sandra vara president hade det inte funnits några krig och alla hade levt i kärlek, det tror jag iaf.


Kommentarer
Postat av: sundarii

Haha, så söt du är Anna <3

2012-07-26 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0