Nu jävlar Elin!

Du tyckte att jag bloggade dåligt så nu blir det ett inlägg ;)
Vi har lämnat 2011 bakom oss och är nu inne på 2012. Kommer ta tid att lära sig skriva 12 istället för 11. Kommer ihåg när det blev 1997. Tyckte att det lät så otroligt mycket, jag fyllde ju 10 då. Nu är det 2012 och om 6 dagar fyller jag 25. 25?! Vart i helvete har tiden tagit vägen? Känns som det var igår jag fyllde 20 och fick köpa på systemet. 25 känns stort. Jag har alltid sagt att jag SKA ha barn innan jag är 25. Men trivs bra med livet som det är nu så jag har ändrat det till 30.
Fick i alla fall världens bästa julklapp 3 dagar efter julafton. Har viljat ha en Manchester Terrier sedan jag var 10-11 men det har aldrig blivit så eftersom dom går loss på ca 10-15000:-. Så härom veckan hittade jag av en slump en annons på blocket på just en Manchester terrier, för 3000:-! Det kändes som ödet och den 16 var jag och kollade på honom. Var så exalterad så jag körde i 105 på 70 väg och givetvis var där en snutkontroll och jag blev av med kortet + 3600:- i böter (inte den julklappen jag önskade). Hunden var i alla fall otroligt fin och hade bra lynne och temperament så jag köpte honom. Så nu bor han här med oss. Tira har alltså blivit storasyster till en liten Tajson :) Jag är så otroligt stolt över Tira som är så otroligt duktig och tolerant med honom. Anledningen till att han var så billig är att han är 7 månader och har underbett, ingen problemhund utan köpt från uppfödaren. Julen firades på jobbet och nyår firades i Vikingstad. Det gick över förväntan bra med hundarna och fyrverkerier. På torsdag bär det av till Falkenberg som jag inte har varit i sedan förra året ;) Ska fira min födelsedag med hela familjen för första gången på 5 år.

Blev du glad nu Elin? ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

De va på tiden =P <3

2012-01-03 @ 10:28:19
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0