Mitt lilla hjärta.

Tira, mitt allt i världen, mitt hjärta, min älskling, är sjuk. Hon har sovit väldigt oroligt inatt och inte riktigt fått någon ro i kroppen. Vid halv 8 imorse rusade hon ner från sängen och började kaskadkräkas. Kvällsmaten från igår hade inte riktigt bearbetats så det fanns mat kvar och blodspår i kräkset. Ingen förvarning genom hulkningar utan bara kräktes. Hon är väldigt medtagen och gick och la sig i min klädhög på golvet och har knappt flyttat sig därifrån så jag bäddade in henne i mitt täcke. Fick i henne lite yoghurt och vatten, vilket har lugnat mig. Jag har suttit jämte Tira och klappat, pussat, kramat och gråtit, min bebis får inte vara sjuk! Nu har hon tillåtelse att ligga på ett lakan i soffan, så jag kan mysa med henne hela dagen. Älskade Tira! Vad gör jag den dagen du inte finns längre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0