Nu är det över.

Ja, nu är det över. Allt flängande fram och tillbaka mellan Skänningen och Linköping, alla onödiga bensinkostnader och känslan av övergivenhet i Skänninge ska försvinna.
Den 1 Juli flyttar jag... Haha, den hade ni inte väntat er va? ;)
Jag och bästaste Elin ska flytta till en fyra i Ryd. Finaste lägenheten jag någonsin har varit inne i.
Det som är det bästa med att flytta ihop med Elin är att vi har samma stil och tankar om hur det ska se ut i lägenheten. Igår var vi på IKEA, Klippet, ÖB och Hjärta till Hjärta och kollade på grejer vi behöver. Som tur är har jag redan väldigt mycket grejer men det är ju alltid kul med nytt. Har köpt en hallmöbel, tvättkorgar, lite hyllor och annat bra att ha. Kommer bli så fint!
Så den 1 Juli blir jag återigen Linköpingsbo.
ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Det är bara att hojta till så finns jag som en hjälpande hand vid inflytt :) GRATTIS!

2011-06-03 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0