Welcome again.

Jaha, då var ångesten och hälsade på igen då. Hej hej, du är inte välkommen.
Anledningen till ångesten denna gången var att jag missade sista bussen hem igår och fick sova hos Baby. Hade planerat att gå upp och åka till skolan så jag var där vid 8, i lagom tid till lektionen. Men när klockan ljöd imorse ville jag inte alls gå upp. Baby var mysig och pussades och kramades och vem vill lämna sånt mys? Ändrade tankarna och tänkte att jag skulle åka så jag hann till nästa lektion men inte det heller. Sen tog ångesten över för mycket så jag är kvar här än och ska väl åka hem snart. Jag hatar mig själv när det blir så.
På lördag åker jag och Tira till Falkenberg och stannar där till måndag. Lillasyster har ju flyttat till eget så det ska bli kul att hälsa på hemma hos henne.
Michael Forsman, jag tycker om dig så mycket så det gör ont i hela hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0