Fredag!

Då var det fredag, fast det känns som söndag. Kan vara för de extra dagarna man har varit ledig.
Sitter hos Baby och kollar på Hockey och har en kladdkaka i ugnen. Får se om den uppskattas av herrarna.
Till mig blir det morötter och dipp. Tror jag har förätit mig på kladdkaka så morötter med dipp blir mums.

Har varit med Tira i hundgården idag också. Någonting har hänt med henne efter slagsmålet för hon sa ifrån riktigt till Rockie, vilket inte uppskattas av mig. Hon ska fortsätta vara som hon alltid har varit tycker jag.
Hon vart ju lite lerig när hon varit och busat så det var bara att ställa henne i badkaret och börja duscha. Det gillade inte Tira. När hon var insmord med schampoo fick hon för sig att hon skulle hoppa ut så det blev lite brottning i badkaret men jag vann så nu är hon ren och fin och luktar gott.

Nu är första perioden slut på hockeyn Sverige - Lettland. 3-1 står det. Go go go!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Nackdelen med hundslagsmål är att Tira kan förknippa andra hundar som hot nu. Glennis blev påflugen av en schäfer och pudlar, sen dess avskydde hon ALLA schäfrar och pudlar. Men hoppas att Tira repar sig, hon kanske har lite ont nu? Och Rockie är ju busig :)



Tack för kladdkakan, den var jätte god :)

2010-05-15 @ 10:23:13
Postat av: Veronica

Kladdkaka=D Åt vi rätt mkt då vi bodde i skägget=p

Trevlig helg gumman! Pöss

2010-05-15 @ 14:14:54
Postat av: ellen

Fin blogg :)

2010-05-16 @ 11:55:24
URL: http://eltn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0