Tung Tisdag.

Dagen har varit tung. Begravningen för Carina var idag. Det var så otroligt fint. Både otroligt mycket blommor och folk som kom dit visar att hon verkligen var omtyckt. Jag sjöng, jag var så otroligt nervös när jag ställde mig vid pianot, men jag red ut stormen och det blev bra. Sjöng dock lite snabbare än vad jag egentligen skulle gjort. Nerverna spökade lite för mig.

Sitter nu hemma hos Annie. Vi har kollat på Desperate, ÄNTLIGEN, och pratat lite. Nu väntar jag bara på att F ska komma hem så jag kan gå hem till honom och krypa ner jämte honom under täcket och mysa massor!

Skulle säga till Annie innan att jag ville åka till Lillsjön och grilla i sommar men det var "Jag vill åka till grillsjön och lilla".... Anna vart lite dumförklarad kan jag meddela.

Grattis till min morbror Anders som fyller 46 idag :)

Kommentarer
Postat av: sundarii

Du sjöng så vackert så det märktes inte ens av att du var nervös :)

2010-03-03 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0