Tatuerings sugen.

Börjar med att säga att det blir förbannat kallt när man inte stänger fönstret...
Idag vart jag otroligt tatuerings sugen. Det är ju ett tag sedan nu så nu får det fan vara dags snart.. Ska bara komma på ett bra motiv med så blir det kanon sen. Har mina planer på var jag ska ha tatueringen.. To be continued.
Började dagen med att kolla på lite Disney. Aladdin vart det. Hur underbart är det inte med Disney filmer?
Hoppas på att det blir mer såna ikväll. Ligga under ett täcke med min baby och bara mysa.

Kommentarer
Postat av: Sundarii

Jag är oxå extrem sugen på nya gaddar, har flera stycken på lager men det är ju som sagt pengarna som saknas nu under de närmaste månaderna och vem tusan ska göra dem åt mig???

2010-03-11 @ 07:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0