Sömn... Om jag bara kunde få lite sömn.

Kan ju meddela att det har varit otroligt lite sömn denna veckan. För lite. Som mest har jag sovit 4 timmar per natt.
Även om jag inte sover så mycket så är jag pigg. Jag har så mycket energi och jag mår bra. Det har ju sina olika orsaker också :)

Igår fick jag tillbaka mitt prov i Tumörlära. Fick ett G. Jag ska väl vara nöjd med det men jag vet ju att jag kan mycket bättre. Efter skolan åkte jag in till Vikingstad för att fika hos Lina och Klint. Sen följde jag med Elin hem till Tessan. Där skulle vi kolla på Avatar, men filmen började hacka så dant så vi spelade yatzy istället. Efter det gick vi upp till Hamlet, Elin och jag, kollade till hennes arbetkamrater och sen bar det av till skägget. Där vart det paus med några timmars sömn.

Dagen idag har varit väldigt gemytlig. Har kollat på film och bara varit. Låg väl i sängen lite för länge men jag vaknade vid 8. Kom hem till Skänninge vid halv 12. En full gubbe kom fram på stationen och frågade efter en cigg. Jag som är väldigt trevlig av mig, och som inte märkte att han hade druckit, gav honom en och han stannade kvar och pratade. Han berättade om alla kvinnor han hade haft och hur mycket han älskade det. Kände ett smått obehag men eftersom bussen var på ingång så sa jag ingenting. När jag gått på bussen visade det sig att han också ska åka med. Han satte sig givetvis vid mitt säte och fortsatte prata. Han höll inte händerna i styr men tog bort dom från mina lår när han märkte att jag vart irriterad. När jag tryckte på knappen drog han fram sin mobil och ville att jag skulle skriva in mitt nummer så vi kunde träffas och "ses" någon dag. "Hell no", borde jag ha sagt. Men eftersom jag verkligen ville hem utan ett fyllo efter mig tog jag telefonen och skrev in lite siffror och fel namn. Han vart glad och sa att han skulle höra av sig. Haha, kan du göra bäst du vill!

Nu blir det sängen för min del. Har fått stränga order om att efter Scrubs skulle jag minsann sova.
Får se vad som händer i helgen.

Kommentarer
Postat av: sundarii

HAHA! Vad skön du är, Anna! Men fy vad äckliga fyllekajor kan vara...

2010-02-12 @ 13:38:55
Postat av: Annie

Ja, ikväll letas det fest. Ska du in i dag igen eller? ;)

2010-02-12 @ 15:47:17
URL: http://circusfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0