Tira bebis!

Igår fick Tira ett ben att tugga på, så hon höll sig lugn ett tag. Som vanligt hoppade hon upp i sängen och låg där och tuggade. Givetvis där jag brukar ligga och sova.
När jag hade klätt av mig kläderna igår för att krypa ner under täcket så är det fullt av fastklibbade bitar och lösa flisor från benet. Jippie. En trött Anna fick byta lakan mitt i natten. Bestämde mig då för att hon ska minsan inte få några mer ben. I alla fall inte ligga i sängen och äta dom.

Vad har hänt idag då? Jo. Tira fick ett ben och jag gick och duschade och hade totalt glömt bort att hon mer än gärna ligger i sängen och knaprar. Så hur ser sängen ut nu? Full av bitar och och flisor. Samma visa ikväll igen. Att jag inte lär mig!

Imorgon fyller Bonkie 2 år! Hon börjar bli stor min lilla tjej! Funderar på vad hon ska få i present. För sånt måste hon få. Inga ben i alla fall. Det lutar åt en korg... Fast å andra sidan är hon en soff- och sänghund...

Kommentarer
Postat av: mullilullhull

Graattiissss då Bonkie

2009-11-25 @ 18:48:19
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0