HJÄLP!

Fitta, helvetes, jävla, skit, rövhål.. Ja, alla fula svordommar och könsord har jag suttit och halvskrikit i någon minut nu..
Mitt jävla öra, som jag förövrigt kommer amputera bort inom en snar framtid om inte Skäggetorps vårdcentral blir vettiga och anställer folk som kan svenska, blöder. Det rinner massa blod ur hörselgången. Ömsom blod och ömsom var. Finns det någon läsare som kanske är utbildad läkare, undersköterska eller sjuksköterska som skulle kunna komma förbi min lägenhet en liten stund och kolla upp vad fan som är fel. Det hade varit finnemang.

På måndag blir det fan vårdcentralen efter jobbet och alla andra ställen jag ska till. Jag kan fan inte ha det så här mycket längre. Någon som har en aning om hur länge mitt öra har krånglat? Ni som känner mig borde ju ha hört mina klagomål.

Och nu började tungan domna med. Vilken jävla kväll jag kommer ha....


Kommentarer
Postat av: sundarii

Men lilla söta gumman då... :(

Ring till sjukvårdsrådgivningen på 1177 och prata med dem.

2009-01-02 @ 18:06:16
Postat av: mulla

RING sjukan istället... Så du kan får operera in rör... ont som fan gör det.. och du kommer antagligen dö på köpet..puss

2009-01-02 @ 20:33:24
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: Mulla

RING sjukan istället... Så du kan får operera in rör... ont som fan gör det.. och du kommer antagligen dö på köpet..puss

2009-01-02 @ 20:33:52
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: sundarii

Så dum du är,Camilla... Det gör inte alls ont, Anna. Jag vet det själv eftersom jag har opererat in rör massa gånger. Det enda som gör ont är sprutan..

2009-01-03 @ 08:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0