Samma sak igen

(Känns som att jag börjar få slut på rubriker, eller så är det att jag har dålig fantasi)
Sitter hemma efter en arbetsdag. Skulle åkt till Linköping på bilträff men eftersom jag har feber och ont i halsen och dessutom ska jobba imorgon kl 7 så struntade jag i det. Så nu sitter jag här i min morgonrock och tycker lite synd om mig själv. Har varit och köpt kolasnören som jag tänkte fläta ihop och äta sen när jag har lust och ork till det.
Är lite små borta innan. Fick någon panodi liknande tablett på jobbet innan och efter den var jag piggare men nu är jag tillbaka igen. Usch. Men måste säga att det är ganska skönt att vara hemma en lördag helt själv.



Finns en hel del låtar till f.d Presidenten George Bush.
Denna och Lilly Alens låt är helt underbara. Så tänkvärda.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Sviininfluensa!

2009-08-09 @ 12:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0