Vad FAN är det som luktar?

Sitter i min ensamhet och känner att det börjar lukta lite unket.. Typ ruttet.
Jag lyfter på armarna och luktar i min armhåla men där luktar det deo, duschade för 10 minuer sedan så det hade varit konstigt annars.
Luktar vidare och undrar om det kanske är pizza-salladen och pepperonin som står på bordet, går med raska steg ut till köket för att slänga skiten men när jag kommer tillbaka luktar det ännu mer.
Jag kollar under sofforna och bordet men hittar ingenting. Vädrar lite medans jag röker men doften är kvar. Kanske är någonting som ligger under dynorna? Letar med handen men hittar ingenting.
Börjar bli lite irriterad och sätter mig i soffan där Tira ligger och hör då hur hon, högt och ljudligt, fiser och en doft av rutten champinjon når mina nösborrar. Hundjäveln har legat och fisit i godan ro menans jag sprungit runt och letat efter orsaken. Usch. Imorgon blir det en diet på luktfria grönsaker för henne!

Kommentarer
Postat av: Emma Wellsfält

Jaaaa! vi måste ju ses då, hur länge stannar du? Mitt nr. é 0703105211, ring mig! =)

2008-11-04 @ 09:14:04
URL: http://yariija.blogg.se/
Postat av: sundarii

Eeeeeeeeeeeeeeeeeuw TIRA !

2008-11-04 @ 11:25:53
Postat av: Anonym

haha faan va illa :P

2008-11-04 @ 14:08:21
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Mulla

Hahahahahahahaha... Tira då... Vad fan gör pizzasalladen kvar på bordet ??

2008-11-04 @ 15:58:22
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0