Julklappsfix..

Här sitter jag, igen..
En flaska vin, chips och americas funniest home videos. Just nu visas ett montage med massa katter. Riktigt roligt!

Tänker ta det lugnt ikväll. Somnade på soffan efter att jag hade duschat och när jag vaknade hade jag massor energi och tur är väl det för nu är det fint i köket igen.

Eftersom jag inte har några pengar förrän efter jul så tänkte jag använda min fantasi för att fixa julklappar till mina syskon. Jag vet ju att jag inte behöver ge dom någonting men jag vill ändå, för att de är mina syskon!

Så ikväll ska jag bara sitta och fixa med mina julklappar. Jag vet precis vad jag ska ge till alla men tänkter inte skriva någonting av det här, då mina syskon kanske läser min blogg! Mina vänner frå tyvärr inte några julklappar.... Ni får nyårspresenter istället! För då har jag pengar och är i Linköping igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0