Super Sweet 16.... Bitch!

Jag är en klagare. En riktig klagare. Jag granskar, hittar fel och klagar. Ja, sån är jag.

Sitter just nu och väntar på att jag ska orka gå till köket och göra mat. Findus Köttsoppa. Mums
Medans jag väntar på det kollar jag på Mtv's "My super sweet 16" och jag blir förbannad. Små, bortskämda, diviga nyblivna 16-åringar som får allt de pekar på bara de klämmer fram lite tårar.
De tror att de äger världen och vill att deras fest ska innehålla så mycket dyra saker som möjligt bara för att alla ska se att dom är bäst. I kvällens program är det en tjej, 3 äpplen hög med bröst som Pamela Anderson och hon beter sig som en riktig (förlåt) fitta! Undrar hur mycket hon skämdes när hon såg sig själv på tv. Om hon ens skämdes.
Såg en annan gång då det var en späd liten blond tjej som hade 3 olika, svindyra bilar, som hon aldrig körde för att det var FEL FÄRG! Så pappa slängde upp plånboken och köpte en Hummer... En jävla Hummer till fanskapet, med lite blått glitter i. Annat var det när jag fylde 16. Då åt vi tårta hela familjen och sen på kvällen åkte jag hem till min dåvarande pojkvän och hade mysigt. DET kallar jag födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0