Restaurang Andréasson

Idag är det Anna som är kock. Kände att jag ville laga ordentlig mat, så idag blir det kyckling i bacon och purjolöks sås med jasminris. Har inte ätit det på jätte länge så det ska bli riktigt gott. Var inte så fasligt svårt att laga till heller.

Medans kycklingen är i ugnen och riset ligger under lock sitter jag här och lyssnar på Lars Winnerbäck och dricker vin. Passar också på att drömma mig tillbaka till den härliga kväll jag var och såg honom. Jag ville verkligen inte att kvällen skulle ta slut. Ingen annan existerade än jag och jag bara njöt av att vara Anna.

Har en liten depp dag idag känner jag. Efter allt som hänt får man faktiskt vara lite deppig, antar att det går över om ett litet tag. Brukar bli så.

Lina ville dricka idag men jag är inte så het på det. Sitter hellre hemma med ett glas och myser med mina värmeljus.
Är fortfarande lite dålig i halsen så det hade inte blivit något dricka ändå.

Imorgon är det lördag. Undrar vad som händer då. Vill att någonting ordentligt ska hända. Någonting som bryter alla mina vanor och rutiner. Någon?

Nu är maten klar! Uppdaterar, när maten är slut, med ett betyg och bilder,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0